انتقاد تند رئيس سازمان بسيج از دولت هاشمي

۶۶ بازديد
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: خسارت‌هاي مسير اقتصادي كه از سه دهه گذشته از دولت سازندگي شروع شد و تداوم يافت، باعث لرزش ديوارهاي اقتصاد كشور شد.
                                                   انتقاد تند رئيس سازمان بسيج از دولت هاشمي

به گزارش تابناك به نقل از فارس، سردار غلامرضا سليماني رئيس سازمان بسيج مستضعفين صبح امروز در چهارمين مجمع عمومي جبهه مردمي اقتصاد مقاومتي اظهار كرد: در فرهنگ غني اسلامي ما مباني فكري و اعتقادي بسيار روشني براي جهاد اقتصادي و تحقق اقتصاد مقاومتي مردم سالار وجود دارد و از انديشه‌هاي بلند انقلابي امامين انقلاب اسلامي برخورداريم.

وي با بيان اينكه امام توانست با مديريت الهي و مردمي ولايت فقيه چالش بزرگ جنگ را به يك گنجينه براي انقلاب تبديل كنند، اظهار داشت: مردم بايد در همه امور سالار خودشان باشند.

سردار سليماني با اشاره به اينكه مدل اقتصادي كه بعد دفاع مقدس اعمال شد خسارت‌هاي سنگيني به ملت وارد كرد، تصريح كرد: نظام جمهوري اسلامي حجم سنگيني از خدمات را انجام داده و مي‌دهد و تحير برانگيز است و اين در حالي است كه در شهرهاي ما حجم عظيمي از ساختمان‌هاي دولتي ساخته مي‌شود كه در معيشت مردم تاثيري ندارند و سفره مردم را مي‌بلعند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تاكيد بر اينكه خسارت‌هايي كه از مسير اقتصادي كه در از سه دهه گذشته از دولت سازندگي شروع شد و تداوم پيدا كرد باعث لرزش ديوارهاي اقتصاد كشور شد، بيان كرد: وقتي زلزله و سيل رخ مي‌دهد همه تلاش مي‌كنند تا كمكي بكنند و اين در حالي است كه خسارت‌هايي كه اين روش اقتصادي به كشور ما زده، قابل مقايسه با سيل‌ها و زلزله‌ها و تخريب‌ها نيست.

وي با اشاره به اينكه روزي كه كارگزاران سازندگي سكان اداره كشور را برعهده گرفتند رهبر انقلاب فرمودند برنامه‌هاي توسعه نبايد منجر به له شدن محرومين زير چرخ‌هاي توسعه شود، تصريح كرد: سخنگوي حزب كارگزاران سازندگي همان زمان رسما مصاحبه كرد و گفت كه له شدن بخشي از مردم در زير چرخ‌هاي توسعه اجتناب ناپذير است. آن الگو جز فقر و تبعيض و رانت و اختلاف طبقاتي و توزيع غلط ثروت دستاورد ديگري ندارد.

وي افزود: اگر خطر بزرگي مثل زلزله و سيل احساس كنيم و تلاش كنيم همه جوان‌ها و ظرفيت‌ها را فارغ از ديوانسالاري سازماندهي كنيم به سرعت به موفقيت مي‌رسيم.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه توانايي اينكه هر جواني كه مي‌خواهد در عرصه اقتصاد كشور شاغل باشد آمادگي آموزش داريم تصريح كرد: مي‌توانيم زنجيره‌هاي توليد را حمايت كنيم و بسترهايي ايجاد كرديم كه بدون تصدي‌گري از سرخوشه‌هاي توليد و كارآفريني حمايت كنيم تا در مسير صادرات قرار بگيرند.

سردار سليماني ضمن تاكيد بر اينكه بايد براي فرهنگ كار و توليد هم برنامه داشته باشيم، اظهار كرد: سازمان بسيج سازندگي در حال تهيه طرحي هست كه در سال ۱۴۰۰ هر سربازي در سپاه كه از خدمت فارغ مي‌شود علاقه مندي خود را به شغلي را به ما اعلام كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.