3 قوانین مضحک درباره تست بارداری خانگی

۳۳,۹۵۱ بازديد

 

با توجه به اینکه پزشکان تاریخ زایمان را از اولین روز آخرین قاعدگی محاسبه میکنند، هفتهی اول بارداری از اولین روز آخرین پریودی که قبل از بارداری داشتهاید شروع میشود، یعنی زمانی که شما هنوز باردار نیستید. همچنین با توجه به شیوع حال تهوع و بیماری صبحگاهی در سه ماهه اول و هم چنین هفتهُ هفتم، اگر می خواهید با هواپیما سفر کنید بهتر است در ساعات اولیهُ صبح پرواز نداشته باشید. ۱. برای ساعات طولانی از نشستن و ایستادن در یک حالت خاص پرهیز نمایید زیرا، منجر به تشدید واریس دستگاه تناسلی خواهد شد. در صورت شدید بودن مسمومیت حاملگی ، سردرد و حالت تهوع استفراغ نیز اضافه میشود و در این موارد ممکن است وضعیت مادر و جنین رو به وخامت برود. در بعضی از زنان سایر علائم اولیهی بارداری مانند خستگی، حساس شدن سینهها و حالت تهوع در همین زمان شروع میشوند. البته، گروهی از زنان در هفتههای بعدی به این عارضه دچار میشوند و بعضی از افراد هم اصلاً آن را تجربه نمیکنند. علائم اولیهی بارداری میتواند گیجکننده باشد، چون شبیهی همان علائمی است که زنان در طول چرخهی قاعدگی و قبل از پریود تجربه میکنند.

ممکن است چند هفته طول بکشد تا آنها ظاهر شوند. حتی طول مدت سیکل درخانمهایی که سیکل مرتب دارند هم همیشه 28 روز نیست و فقط 15 درصد خانمها سیکل 28 روزه دارند. در آخر این مقاله قصد داریم این سخن را بگوییم که جنسیت فرزند چندان مهم نیست موضوعی که می تواند در دوران بارداری مهم باشد سلامت جنین است. بسیاری از این سر دردها با داروهای خوراکی ساده قابل درمان هستند.البته هرنوع مسکنی در بارداری مجاز نیست و باید توسط پزشک تجویز گردد. پیشبینی جنسیت جنین هیجانانگیز است، اما به یاد داشته باشید که در این زمینه تحقیقات کمی انجام شده و بیشتر ادعاها مبتنی بر واقعیت نیستند. یکی از باورهای اشتباهی که درباره سردرد در بارداری وجود دارد، تاثیر آن بر روی تعیین جنسیت جنین است. خواب زن باردار یکی از موارد مهمی است که در دوران بارداری باید داشته باشد تا در معرض هر گونه عارضه ای قرار نگیرد و یکی از موارد مهم و ضروری برای بدن در این زمان است که در ادامه با آن آشنا می شویم. شما همچنین باید غذاهای تند را حذف کنید زیرا آنها باعث سوزش معده می شوند. برای اطلاعات بیشتر به شرایط استفاده سایت مراجعه کنید.

چنانچه تست خانگی شما مثبت بود، برای تأیید نتیجهی آن به پزشک مراجعه کنید. ، برنامه های ورزشی سبک ، یوگا و مدیتیشن ، ریلکسیشن در استخر و موسیقی آرام بخش می باشد.هرگاه دچار سردرد شدید حتما بایستی با متخصص زنان و زایمان خود مطرح کنید تا در صورت لزوم دارو تجویز شود.چک فشار خون در موترد سردرد الزامی است. به میزان استراحت خود بیشتر توجه کنید، گاهی خوابیدن بیش از حد نیز می تواند منجر به سردرد در دوران حاملگی شود .مادران بارداری که از قبل یارداری دچار سردرد تنشی بوده اند معمولا شدت این سردردها در بارداری تغییر نمیکنند. هدف شما باید جلوگیری از گرمای بیش از حد یا لرز کودکتان باشد. در غیر اینصورت شما باید به منظور جلوگیری از بروز عوارض خطرناک به متخصص ارتوپدی وزنان مراجعه نمایید. به همین دلیل اگر نیاز به تنظیم برنامه غذایی مناسب در دوران بارداری وجود دارد باید از متخصص برای این منظور کمک گرفت.

به همین علت توصیه میشود در صورت شروع سردرد به متخصص زنان و زایمان خود مراجعه و حتما فشار خون را چک کنید.در صورت شدید بودن مسمومیت حاملگی و در خطر بودن جان مادر ممکن است جهت درمان ، ختم حاملگی انجام شود. در موارد لزوم استفاده از مسکن ساده ایرادی ندارد ولی مصرف کدئین و مواد کافئین دار توصیه نشده است. توصیه میشود که در روز حتما آب کافی بنوشید. بهترین راه این است که بین هفتهی ۱۸ تا ۲۰ بارداری از طریق سونوگرافی جنسیت فرزندتان را تشخیص دهید. سونوگرافی بهترین راه برای تشخیص تعداد جنینها است. بعضی از زنان تعداد زیادی از این علائم را تجربه میکنند، در حالی که سایرین ممکن است فقط با چند مورد آن مواجه شوند. اگر در موعد مقرر پریود نشدید یا بعضی از علائم فوق را تجربه کردید، تست بارداری خانگی انجام دهید یا با پزشک مشورت کنید. بر اساس تحقیقات، بعضی عوامل روی شانس پسردار شدن یا دختردار شدن تأثیر میگذارند یا با توجه به یک سری نشانههای ظاهری میتوان به جنسیت جنین پی برد. این دوره از بارداری نیاز به توجه ویژه دارد و همه اقدامات لازم باید به دقت انجام شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.