برای افزایش سریع سایز مردانه

۳,۰۴۴ بازديد

 اکثر روش های ذکر شده برای افزایش سایز آلت تناسلی دارای عوارض جبران ناپذیری مانند حلق آویز کردن آلت تناسلی یا چیزهایی از این قبیل بنابراین، بهتر است قبل از استفاده از هر یک از آنها در مورد مشکل خود و روش هایی که برای بزرگ کردن آلت تناسلی در نظر دارید با یک متخصص اورولوژی مشورت کنید.

اندازه متوسط ​​آلت تناسلی چقدر است؟

اندازه آلت تناسلی با قرار گرفتن در معرض هورمون های جنسی تعیین می شود. و از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت خواهد بود. اما به طور متوسط ​​می توان گفت:

در حالت شل، بین 3.4 تا 3.7 اینچ (86 میلی متر و 93 میلی متر).

در حالت ایستاده، بین 5.1 تا 5.7 اینچ (13 سانتی متر تا 14.4 سانتی متر)

سریعترین راه برای افزایش سایز آلت تناسلی با حداقل عوارض

تزریق ژل، روغن یا فیلر آلت تناسلی سریع ترین و کم عارضه ترین راه برای افزایش سریع سایز مردانه است. همچنین می توانید برای افزایش سایز آلت تناسلی، ژل را روی گلناس بزنید یا سعی کنید برای افزایش قطر آلت تناسلی، ژل را به بدن بزنید.

روند بزرگ شدن آلت تناسلی در دوران بلوغ

بیشتر رشد آلت تناسلی در دوران بلوغ اتفاق می افتد، اما سپس تا اوایل دهه سوم زندگی (سن 20 سالگی) ادامه می یابد. بلوغ از 9 تا 14 سالگی شروع می شود و تا 5 سالگی ادامه می یابد. مدت زمان بلوغ و رشد آلت تناسلی بستگی به زمان شروع آن دارد.

به طور کلی، زمانی که به سن 18 یا 19 سالگی می رسید، احتمال افزایش طول یا قطر عضلات کاهش می یابد. در دوران بلوغ، سرعت رشد ژن ها بین افراد متفاوت است.

طبق تحقیقات، میانگین نرخ رشد آلت تناسلی در پسران 11 تا 15 ساله کمتر از نیم اینچ (12 میلی متر) در سال است. پس از آن، رشد آلت تناسلی تا 19 سالگی ادامه می یابد، اما با سرعت کمتری. تشکیل اسپرم، نعوظ و انزال نیز در این دوره شروع می شود.

آلتم کوچک است؟

بسیاری از مردان از اندازه آلت تناسلی خود ناراضی هستند و فکر می کنند که آلت تناسلی خود بسیار کوچک است.اما تحقیقات نشان می دهد که اکثر افرادی که فکر می کنند آلت تناسلی خود کوچک است نیازی به درمان ندارند. و اندازه آلت تناسلی طبیعی است.

اغلب صحبت با یک متخصص اورولوژیست مجرب و رفع شک و تردید در مورد شکل اندام تناسلی مردانه تأثیر مثبتی بر افراد دارد. گاهی لازم است فرد را به روانشناس ارجاع داد تا روی عزت نفس فرد کار کند.

بر اساس تحقیقات، مردان بیشتر از همسرشان به اندازه آلت تناسلی فکر می کنند و نگران آن هستند. در حالی که 85 درصد از زنان از اندازه آلت تناسلی همسر خود راضی هستند، تنها 15 درصد می خواهند آلت تناسلی همسرشان بزرگتر باشد. اما افرادی هستند که از سایز آلت خود راضی نیستند و برایشان مشکل ساز شده است، بنابراین در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه آلت تناسلی خود را بزرگ کنید.

⚠️ روش های زیادی برای افزایش سایز خودکار فقط برای تبلیغات وجود دارد و تاثیر خوبی روی بدن شما نمی گذارند، ما آنها را یکی یکی آنالیز می کنیم و بهترین راه حل را برای اندازه و قطر نشان می دهیم. پین افزایش قلم

12 راه برای افزایش جنسیت مردانه

روش های زیادی برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد که می توان آنها را به دو بخش تقسیم کرد: روش های تهاجمی و روش های غیر تهاجمی.

1_ افزایش طول آلت تناسلی با داروی طبیعی

در بیشتر موارد این روش ها تاثیر مثبتی ندارند و فقط جنبه تبلیغاتی دارند. فرآورده های گیاهی به دلیل اینکه نیازی به تایید سازمان غذا و دارو ندارند، به راحتی می توانند سودهای کلانی را نصیب خود کنند و آسیب زیادی به جسم و روح افراد درگیر در تبلیغات دروغین و گسترده وارد کنند.

2- افزایش قطر آلت تناسلی بدون جراحی (تزریق ژل، کرم، فیلر)

کسانی که می خواهند آلت تناسلی خود را بزرگ کنند، ابتدا باید با یک متخصص مشورت کنند تا مطمئن شوند که چنین چیزی قبل از انجام درمان های گران قیمت واقعا ضروری است. این درمان‌ها که ادعا می‌کنند اندازه آلت تناسلی را افزایش می‌دهند، گران هستند، اما بی‌اثر هستند و گاهی اوقات عوارض جانبی جدی دارند. تزریق چربی آلت تناسلی یکی از کم عارضه ترین روش های بزرگ کردن آلت تناسلی است. در این روش اورولوژیست چربی را از بدن فرد خارج کرده و پس از پاکسازی مجدداً به اندام تناسلی تزریق می کند.

3_ وزن آزادانه افزایش می یابد

چنین درمانی نباید بدون نظارت پزشک انجام شود، زیرا می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. این روش شامل قرار دادن یک وزنه یا یک قاب کوچک با فاصله (به نام نگهدارنده آلت تناسلی) روی آلت تناسلی در وضعیتی آرام است.

برخی از افراد پس از 6 ماه استفاده از این دستگاه متوجه تغییر اندازه آلت تناسلی به اندازه یک یا دو سانتی متر شده اند.

4- استفاده از تمرین jelqing

Jelqing تمرینی است که در آن قسمت نر در حالتی آرام، به طور مکرر با استفاده از انگشت شست و سبابه کشیده می شود تا اندازه عمودی آن افزایش یابد. فرضیه پشت این حرکت این است که تمرینات کششی باعث افزایش خون رسانی به بافت مردانه می شود که به نظر می رسد منجر به افزایش طول و قطر آلت تناسلی می شود. برای افزایش سایز به فوق تخصص اورولوژی مراجعه نمایید.


جیلکینگ، درست مانند کرم‌ها و لوسیون‌های بزرگ‌کننده آلت تناسلی، می‌تواند برخی از مردان را با آلت تناسلی خود بیشتر آشنا کند و تفاوت اندازه بین حالت آرام و نعوظ را برطرف کند. این به شما کمک می کند احساس راحتی و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. اما هیچ مدرک علمی وجود ندارد که نشان دهد جیلکینگ می تواند در بزرگ شدن آلت تناسلی موثر باشد.

5- آمپول بزرگ کننده آلت تناسلی (داروی هورمونی)

بیشترین رشد آلت تناسلی در سنین 2-5 تا 15-17 سالگی رخ می دهد و بعد از 20 سالگی عملاً بزرگ کردن آلت تناسلی با دارو یا هورمون غیرممکن است. به طور کلی، اگر میکروپنیس قبل از 20 سالگی تشخیص داده شود، فرد نیاز به هورمون درمانی دارد. تزریق آمپول تقویت کننده مردانه حتما باید زیر نظر و تشخیص متخصص اورولوژی انجام شود.

اندازه طبیعی آلت تناسلی در جامعه ایرانی از استخوان شرمگاهی در حالت کشیده و نه در حالت نعوظ تا بالای آلت تناسلی 13 سانتی متر است و اگر کمتر از این عدد باشد کوچک محسوب می شود. هورمون درمانی همچنین شامل هورمون هایی مانند آمپول تستوسترون، ناندرولون و HCG است.

6_ کرم و لوسیون و قرص حجم دهنده.

این محصولات معمولا حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، گیاهان دارویی یا هورمون هستند. علیرغم ادعاهایی در مورد اثربخشی این محصولات، هیچ شواهد بالینی دال بر اثربخشی این محصولات وجود ندارد. حتی برخی از این محصولات مضر هستند.

استفاده از کرم‌ها و لوسیون‌های بزرگ‌کننده آلت تناسلی می‌تواند به مرد کمک کند تا با آلت تناسلی خود بیشتر آشنا شود که در برخی موارد خجالت غیر ضروری را از بین می‌برد. اما به غیر از آن اثر دیگری ندارد و تاثیری در بزرگ شدن آلت تناسلی ندارد.

7_ تجهیزات وکیوم (مکش)

پمپ‌های آلت تناسلی یا دستگاه‌های وکیوم از لوله‌ای استفاده می‌کنند که روی آلت تناسلی قرار می‌گیرد تا هوا را برای ایجاد مکش پمپ کند. مکیدن باعث می شود که خون به داخل آلت تناسلی کشیده شود و باعث تورم و بزرگ شدن آلت شود.

گاهی اوقات وسایل گرمایشی در درمان ضعف موثر هستند، اما به طور موقت. استفاده بیش از حد از این دستگاه می تواند به بافت تناسلی آسیب برساند و آن را سخت تر کند. شواهد محدودی در مورد تأثیر این دستگاه بر اندازه تولد وجود دارد.

8_ عمل افزایش سایز آلت تناسلی

جراحی بزرگ شدن آلت تناسلی در مردان بسته به خواسته و نیاز فرد به دو روش انجام می شود:

1_ افزایش قطر آلت تناسلی

فرآیند بزرگ کردن قطر آلت تناسلی شامل تزریق چربی از سایر قسمت های بدن به آلت تناسلی است. برخی مطالعات نشان می دهد که این روش می تواند اندازه آلت تناسلی را بین 1.5 تا 4 سانتی متر افزایش دهد.

با این حال، مطالعات طولانی مدت روی این افراد نتایج ناامیدکننده ای مانند ناتوانی، تشکیل بافت اسکار، التهاب و عفونت را نشان می دهد.

2- جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

متداول ترین روش لیفت آلت تناسلی بریدن رباط هایی است که آلت تناسلی را به لگن متصل می کند، سپس پوست قاعده آلت تناسلی را جایگزین می کند تا طول آن افزایش یابد. این عمل طول آلت تناسلی را 2-4 سانتی متر افزایش می دهد.

9_ دوستش داری!!!

شاید وقتی اصطلاح ابدومینوپلاستی (روش زیبایی شکم) را می شنوید، ممکن است تعجب کنید که چه رابطه ای بین بزرگ شدن آلت تناسلی و کوچک کردن شکم وجود دارد. همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، چربی اضافی شکم روی اندام تناسلی می ریزد و آلت تناسلی را کوچکتر می کند.

آقای دکتر شهریار ناطق ضمن برداشتن چربی اضافی شکم، آن را به عضلات تزریق می کند و سایز و قطر عضلات شما را افزایش می دهد. این روش یکی از پیچیده ترین روش ها برای افزایش حجم عضلات در افراد چاق است، این روش برای افرادی که اضافه وزن دارند و می خواهند بعد از جراحی از شر پوست اضافی شکم خلاص شوند توصیه می شود.

10_ اصلاح غشای آلت تناسلی در غشای آلت تناسلی

زگیل تناسلی یک بیماری مادرزادی است که تقریباً 4 درصد از مردان را مبتلا می کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.